  • Data: 2009-09-25 12:00:53
    Temat: Re: Nowa seria sciem HSBC
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 25 Sep 2009 03:34:06 -0700, bradley.st napisał(a):

    > A, wlasnie, kto glownie ma tam konta? Zawsze myslalem ze babcie-
    > emerytki, bo to, prawda, pani kochana, bank panstwowy no i do oddzialu
    > blisko, to sobie wejde, pogadam ze znajoma... :) Kto jeszcze? Ludzie,
    > ktorzy sie przyzwyczaili ze bank = PKO (ew. Pekao)?
    >
    > Ci "przedstawiciele szybko rosnącej klasy średniej w Polsce", na ktorych
    > ma chrapke HSBC raczej albo nigdy nie mieli konta w PKO (poza ksiazeczka
    > oszczednosciowa co to im babcia dala na gwiazdke), albo dawno z PKO
    > uciekli.

    No niekoniecznie. Mam dużo znajomych, których naprawdę musiałem długo
    przekonywać, aby się z PKO BP wyprowadzili i ciężko było, teraz jak
    zmienili bank, to nie wiem co by HSBC musiało zrobić, aby znowu chcieli
    zmienić.

    > Bardzo mnie interesuje, co z tego wyjdzie. To musialoby byc albo cos
    > baaardzo przeswietnego, albo nic. Jakas przecietna oferta zakonczy sie
    > totalna klapa finansowa dla HSBC, bo przecietnych nie brakuje.

    No właśnie raczej nie ma się czegoś wielkiego spodziewać, bo HSBC do tej
    pory to tylko wtopy zalicza, w sensie jest jakiś tam szum, że coś będzie
    i drżyjcie a jak przychodzi co do czego to wychodzi jak zwykle ;)

    Xenocide