  • Data: 2004-12-01 15:43:44
    Temat: Re: Nowa strona VW Banku direct
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 30 Nov 2004 23:11:47 +0100, A_Zet <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Okolo 17:30 chcialem sie dostac zeby sprawdzic, czy cos przyszlo (dzis
    >ostatni...). Wchodze, stan z godziny bodaj 11:00 (a info, ze po 18:00
    >mam sie pozegnac z bankiem do jutra), no to klikam na uaktualnienie.
    >Nie dziala... Ponawiam, rozpaczliwe proby ponownego logowania, no
    >sami wiecie, takie rozne zaklinania. Nic z tego, stan sprzed wielu
    >godzin wisi, i koniec balu. Po co zapowiadali, ze zaczna pracowac od
    >18:00 nad tym nowym serwisem, skoro robia to juz caly dzien chyba?
    Ja po zalogowaniu okolo 17 (zalozmy ze 17:00) mialem aktualny stan na
    17:00 (i nawet sie odswiezylo kiedy przyszedl pseudoonline przelew
    wewnetrzny). A pozniej po 18 pokazywalo mi stan na te godzine podczas
    ktorej bylem poprzednio zalogowany czyli na 17:00. Odswiezanie nie
    zmienialo tej godziny na 18:00 :D

    WAM
    --
    Sylwester 2004!