  • 1. Data: 2004-11-30 22:01:57
    Temat: Nowa strona VW Banku direct
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    30 listopada br. uruchomiony został nowy serwis informacyjny "Banku
    zadowolonych Klientów" www.vwbankdirect.pl. Dotychczasowi i potencjalni
    Klienci Volkswagen Bank direct mogą spodziewać się nowej architektury
    informacji serwisu dopasowanej do rozwiniętej oferty produktowej banku,
    usprawnienia nawigacji, zwiększenia wygody i ergonomii oraz szybkiego
    dostępu do potrzebnych informacji.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,7645

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2004-11-30 22:11:47
    Temat: Re: Nowa strona VW Banku direct
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Nov 2004 23:01:57 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> napisał(a):

    >30 listopada br. uruchomiony został nowy serwis informacyjny

    Kurde, niech ich drzwi scisna, ale moze bedzie lepiej?

    Okolo 17:30 chcialem sie dostac zeby sprawdzic, czy cos przyszlo (dzis
    ostatni...). Wchodze, stan z godziny bodaj 11:00 (a info, ze po 18:00
    mam sie pozegnac z bankiem do jutra), no to klikam na uaktualnienie.
    Nie dziala... Ponawiam, rozpaczliwe proby ponownego logowania, no
    sami wiecie, takie rozne zaklinania. Nic z tego, stan sprzed wielu
    godzin wisi, i koniec balu. Po co zapowiadali, ze zaczna pracowac od
    18:00 nad tym nowym serwisem, skoro robia to juz caly dzien chyba?

    --
    Adek
    http://adek124.republika.pl/

  • 3. Data: 2004-11-30 22:20:02
    Od: "Muchomor" <m...@n...poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:coiqm1$89t$1@news.onet.pl...
> [...]
    > informacji serwisu dopasowanej do rozwiniętej oferty produktowej banku,
    > usprawnienia nawigacji, zwiększenia wygody i ergonomii oraz szybkiego

    uuuuuuuuuuuuuuuuu.....
    O ile sie doczytalem, zaczeli liczyc 50 zl za token :(
    Muchomor

  • 4. Data: 2004-11-30 22:42:21
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Muchomor" <m...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:coirme$2q2
    > uuuuuuuuuuuuuuuuu.....
    > O ile sie doczytalem, zaczeli liczyc 50 zl za token :(
    > Muchomor
    muchomorku - ty trujacy jestes i łzesz !
    :-)

    ale strona mi sie NIE podoba - jest rozdmuchana jak zielona zaba
    - zeby sie zalogowac - trza klikac na jakies menu i podmenu
    - lita bezplatnych bankoatow mnie powalila :-)) zwlaszcza, ze jest
    niealfabetyczna
    - wileki naglowki z zerowa belkotliwa nic nie znaczaca trescia, nazarli sie
    puchu i wydymaja sie (ja ta zielona żaba !) - czyzby to zasluga nowego
    derektora ?
    -=-=ogolnie tandeta z funkcjami z zeszlego wieku-=-=
    spodziewlem sie funkcjonalnosci - widze tylko nowe niefunkcjonalnosci

  • 5. Data: 2004-11-30 22:53:22
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krab <_...@k...pl__> wrote:
    > - zeby sie zalogowac - trza klikac na jakies menu i podmenu

    no nie przesadzaj - klikniecie czy wybranie co za problem - zwlaszcza ze
    mozesz miec jako alias w przegladarce ;) albo w bookmarkach

    > - lita bezplatnych bankoatow mnie powalila :-)) zwlaszcza, ze jest
    > niealfabetyczna

    hmmm nie wiem - mnie wyswietla alfabetycznie wszystko jak wybiore na
    miasto?

    > - wileki naglowki z zerowa belkotliwa nic nie znaczaca trescia,

    ze jak? :) O ktore to ci naglowki chodzi?
    O te: moje potrzeby, oferta dla mnie itp?
    Dla mnie ok. Ale to kwestia gustu. A ze belkotliwe- nie zgadzam sie.

    > -=-=ogolnie tandeta z funkcjami z zeszlego wieku-=-=
    > spodziewlem sie funkcjonalnosci - widze tylko nowe niefunkcjonalnosci

    A ja widze, ze tylko krytykowac wszystko co sie dzieje potrafisz. Strona
    informacyjna ma to do siebie - za ma byc uzyteczna - i ta spelnia to
    zadanie.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2004-11-30 23:04:57
    Od: XY <x...@u...wp.to.pl>

    Muchomor wrote:

    >uuuuuuuuuuuuuuuuu.....
    > O ile sie doczytalem, zaczeli liczyc 50 zl za token :(
    > Muchomor

    Doczytuj się lepiej .... " z wyłączeniem klientów Konta e-direct" czyli
    bez zmian.

  • 7. Data: 2004-12-01 00:02:34
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    czyżby zniknęło wymagane 2000 przez min. 3 miesiące by uzyskać Visę Classic?
    nie ma o tym słowa na nowej stronie.... jutro zadzwonię do nich ;))

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329
    23 1050 1386 1000 0022 8231 8811

  • 8. Data: 2004-12-01 01:28:28
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    napisał w wiadomości
    > A ja widze, ze tylko krytykowac wszystko co sie dzieje potrafisz. Strona
    > informacyjna ma to do siebie - za ma byc uzyteczna - i ta spelnia to
    > zadanie.

    owszem nie ! podoba mi sie ta zielona żaba, którą tam widzę,
    oczywiście, że natychmiast zgdnie z Twoją sugestią przestawię sobie zapisany
    link do strony logowania poprzez https tak aby ominąc to dziwadło, niestety
    mając już przepowiednię że podobnie zmienią niebawem strony tranzakcyjne,
    wiem, że to działanie krótkotrwałe, bo ta ubiegłowieczna brzydota
    technologiczna, znana jeszcze z dziadka dos'a i tak mnie tam zaraz dopadnie
    poprzenia strona główna była taka sobie - ale była fumkcjonalna i zwarta,
    obecna pretenduje do miss brzydoty i niefunkcjonalnosci i co gorsza
    utwierdza mnie w przekonaniu, ze bank oparty na technologii internetowej
    zbytnio cos na tej technologii oszczedza, niedostrzegając zapotrzebowania na
    prostotę i zgodna z oczekiwaniem czytelnośc obslugi (np kolejność liter w
    alfabecie, nikt normalny nie szuka litery ł po literze o !)

    >hmmm nie wiem - mnie wyswietla alfabetycznie wszystko jak wybiore na
    >miasto?

    polecam malopolska - krakow - i zapytanie, czemu na pierwszym miejscu jest
    ulica kalwaryjska ? bo co bo kod pocztowy ? jaja jak berety - nie wpadłbym
    na pomysł aby zrobić z tego wyznacznik sortowania, ale pewie tylko się
    czepiam oczywizda
    pomijając fakt, że niby skąd mam wiedzieć, że Agnieszki były święte, więc na
    samym końcu będą w spisie (nawet po literze Z), a czy ja prorok ?
    a Tobie pewnie znowu z tego banku tera dole płacą, skoro nawet w spisie
    swojej wawy nie potrafisz tego samego dostrzec ino piszesz że wszystko jest
    ok.

    :-)

  • 9. Data: 2004-12-01 01:57:15
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Marcin Kubiczek" <u...@h...com> napisał w
    wiadomości news:coj1np$vf$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > czyżby zniknęło wymagane 2000 przez min. 3 miesiące by uzyskać Visę
    Classic?
    > nie ma o tym słowa na nowej stronie.... jutro zadzwonię do nich ;))

    niestety nie zniknęło, tylko jak to określają pewni wielbiciele, znalazło
    się w bardziej intuicyjnym miejscu ;-))

    a tak swoja drogą, możesz napisać co skłania Cię do wyrobienia VC w vw ??
    temu bankowi najwyrazniej nie zalezy - a wrecz broni sie przed takimi
    klientami - karząc ich za takie chęci - np opłata za wypłatę gotówki w
    bankomacie - 2,5 proc, podczas gdy zwykły posiadacz pakietu standard może to
    zrobic za 0 zero zł , a za granicą to po prostu na maksa złupić (w
    porownaniu do klienta p.standard)
    no chyba że jest to gdzieś zanegowane ;-) może w równie intuicyjnym miejscu
    super nowej strony.

  • 10. Data: 2004-12-01 08:31:21
    Od: "tek" <t...@a...email.pl>

    Twoje zacietrzewienie jest nawet śmieszne; myślę, że można to wytłumaczyć na
    dwa sposoby:
    a. jesteś urodzonym frustratem
    b. pracujesz w konkurencyjnym banku

    innej opcji nie widzę
    ;-)

    Użytkownik "Krab" <_...@k...pl__> napisał w wiadomości
> [...]
    zapisany
    > link do strony logowania poprzez https tak aby ominąc to dziwadło,
    (ciach)