eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Nowa uniwersalna karta debetowa" do wypłat gotówki z wszystkich kont :-) › Re: "Nowa uniwersalna karta debetowa" do wypłat gotówki z wszystkich kont :-)
  • Data: 2010-07-27 08:43:31
    Temat: Re: "Nowa uniwersalna karta debetowa" do wypłat gotówki z wszystkich kont :-)
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4c497c31$0$19160$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > Szło mi raczej o koniunkcję tych warunków

    Zarzut nie może dotyczyć koniunkcji tych warunków, bo niczego
    nieprawidłowego w tym nie ma.

    > OK. Ja tak właśnie argumentowałem w rozmowie z (dez)infolinią...

    No tak, tylko infolinia nie ma nic do powiedzenia w kwestii stosowanych
    algorytmów. Tego rodzaju reklamacja musi trafić "wyżej". Co niekoniecznie
    musi się udać zza pierwszym razem. :)

    > Poza tym obawiam się, że od strony teoretycznej Twoje rozumowanie to
    > paradoks Zenona, a od praktycznej - ze względu na skończoną dokładność
    > obliczeń i zaokrąglenia, procedura jest zbieżna...

    Jasne, wiadomo. W praktyce za którymś razem w końcu się zaokrąglą te
    nadprogramowe odsetki do zera.

    > Na tym, że została kwota salda, zatem naliczenie odsetek zostało
    > przeprowadzone od razu - Ty jeśli Cię dobrze zrozumiałem - twierdziłeś, że
    > dopiero na najbliższym wyciągu. Ale zgoda, dalsza część eksperymentu
    > potwierdzi :-P moją tezę jak dostanę wyciąg.

    OK, kwota salda może sobie być. Clue zagadnienia jest to czy pojawią się na
    wyciągu nadprogramowe odsetki. Sama widoczna kwota salda do spłacenia może
    się sprowadzać do tego, że bank broni się przed przekroczeniem limitu przez
    klienta na skutek ujawnienia na wyciągu należnych odsetek.

    Zatem czekamy w napięciu na wyciąg. ;-)