  • Data: 2008-01-08 13:43:59
    Temat: Re: Nowe konto Direct w ING
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Sty, 12:12, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    > No też mnie ciekawi ich ruch, bo www mieli bardzo dobre, ale jak
    > przypomne sobie kłopoty z przejściem na nowy system (Sezam) i inne
    > kwiatki to ... poza tym podobno dwa razy do tej samej rzeki się nie
    > wchodzi ;)

    W zwiazku z perspektywa wchloniecia przez pko sa przygotowalem sie do
    ewakuacji, ktore to przygotowania trwaja dalej w zwiazku z
    nieokreslonymi zmianami czekajacymi po fuzji z gemoney.
    W pierwszym kwartale wg mnie powinni odswiezyc oferte, zamrozona przez
    pko sa.
    to powinno dac jakies pojecie o kierunku przyszlego rozwoju.

    System jest prawie OK - ma pewne niescislosci w godzinach nocnych, ale
    gdy sie juz wie o co chodzi....