  • Data: 2009-11-14 17:04:11
    Temat: Re: Nowe logo BPH.
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > -harmonogram kredytu gotówkowego

    Nie biore, nigdy kasy mi nie brakowalo odpukac.
    Ogolnie patrzylem na demo, moze demo nie jest dokladna kopia ?

    > -dodanie odbiorcy przy przelewie

    odbiorcy na pewno sa ale czy po przelewie... ta opcje ma na 99% ipko.

    > -książka numerów do doładowań telefonicznych

    Loguje sie, doladowanie komorki i co jest:

    Zapamiętaj numer:
    Tak Nie

    > -widok blokad KK itpitd

    Hmm tego nie sprawdze ale KK tez nie biore bo nie mam glowy.

    > były od wielu lat w BPH . I tyle

    Moze bylo ale interface mi sie srednio podoba, ciekawe co bedzie z tym od GE
    money bank, ten to jest zupelnie niepraktyczny i ma tyle funkcji co moja
    kuchenka :)