    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowe numery rachunów ZUS
    Date: Thu, 23 Nov 2017 01:53:20 +0100
    <8...@a...kjonca> <5a0e9303$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    <ouonji$b3h$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > No i? To ze posłowie tak zapisali sprawia ze nie mozesz wyrazic
    > krytycznej opinii o tym zapisie?

    Zauważyłem, że wg prawników nie można zmieniać praw nadawanych
    przez ludzi, choć można zmieniać prawa nadane przez Boga -- choćby
    prawo grawitacji. :)

    > Tak. Umowic sie ze wszystkimi bankami i pocztami ktore wykonuja przelewy
    > zeby zorganizowały interfejs w taki sposób aby robił to za klientów.
    > W najgorszym razie aby w razie próby wysłania przelewu na dawny rachunek
    > ZUS informował o tym, gdzie sprawdzic aktualny numer rachunku czyli o
    > stronie eskładka.pl czy jakos tak.

    Informacja by szła razem z przelewem zwrotnym, o ile ktoś wyslałby
    na stare konto zwykły przelew.

    3.5 miliona listów poleconych? Ile to limuzyn roztrzaskanych
    na oświęcimskim drzewie?

    Wysłałeś już JPK? ;) Czy nie obejmuje Cię ten przywilej? ;)

    > Albowiem?

    Potrzebny jest jeszcze generator i generujący. ;)

    Ile kosztuje rządowa limuzyna?

    > To ile kosztuje polecony? 2zł?

    Jeszcze trzeba ten polecony zlecić -- włożyć do koperty, która tez kosztuje itd...
    Papier kosztuje, wkładanie kosztuje itd... Nie tylko listonosz kosztuje...

    > Ile kosztowało wydrukowanie listów, zakopertowanie etc.
    > No i ile kosztuje praca tych osób ktore teraz beda wyjasniały dlaczego
    > 10% listów wrociło?

    Otóż to!!!!

    > Oszczednosci coroczne byłby również wtedy gdyby powiadomienie
    > zrealizowano w inny sposób.

    > Nie musze sprawdzac.
    > Wchodze do banku, wybieram przelew na rachunek vat, do jakiego urzedu i
    > nr rachunku podstawia sie sam.
    > Przypominam grzecznie - mamy XXI w.

    IMO w XX wieku też można było zaufać bankom w tej sprawie.
    Toż właśnie banki pośredniczą w transferowaniu szmalu do ZUS czy US...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;' leszekc.w.tkb.pl/danutac .;\|/......