  • Data: 2017-11-23 02:19:25
    Temat: Re: Nowe numery rachunów ZUS
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Nr rachunku mozna sprawdzic również telefonicznie.

    Kowalski może nie mieć telefonu... ;)

    > Ale: ja cały czas nie do konca rozumiem problem - czy ty sugerujesz, ze
    > te 3,7 mln listów zostało wysłane po to aby Kowalski ktory nie ma
    > internetu, trafi na poczte która nie ma internetu

    IMO banki, poczta i energetyka mają net w pierwszej kolejności...
    Podobnie z telefonami -- pierwsza chyba jest energetyka...

    Tak czy siak -- przelew do ZUS nie był zwyczajnym,
    więc zmian nie można przeoczyć.

    > OK, ale wtedy jak wysyłają przelew do zus ze składkami?
    > Jak wysla za chwile jpk?

    Gołębiem pocztowym. ;)

    Banki wymieniły wyciąg papierowe na m@ilowe -- efekty ,,ankiet'' widać.

    > W firmach ktore musza zarobic na swoje funkcjonowanie, od kilku lat jest
    > ogromne parcie na to zeby faktury, regulaminy etc wysyłać klientom na
    > maila. Ba - nawet rabaty daja czasami za to. Bo oni licza koszty a ZUS
    > jak widac nie koniecznie.

    Bywa różnie -- w Białymstoku tak ginęły miliony plnów. :)

    http://bialystok.wyborcza.pl/bialystok/7,35241,21434
    113,4-miliony-straty-drogowcow-przed-sadem-byla-ksie
    gowa.html

    M@il to takie sobie medium -- póki nie ma kryptyki. ;)
    (tej samej, która wykorzystałskutecznie BTC)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;' leszekc.w.tkb.pl/danutac .;\|/......