  • Data: 2017-11-23 17:25:02
    Temat: Re: Nowe numery rachunów ZUS
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    .org...
    On 2017-11-23, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    [...]

    >Powoli im to idzie. Wszystkie regulaminy i tak trzeba wysłać
    >papierkiem
    >panie. A jak widać nadal sobie radzą i nie bankrutują.

    Nie wiem jakim prawem, ale mbank regulamin zmienia co miesiac, a
    papieru nie wysyla.
    BZ zmienial rzadziej, to moze go tak nie bolalo, ale od miesiaca mnie
    molestuje o zgode na kontakt elektroniczny :-)

    Niedawno mi jakis bank przyslal list o zmianie regulaminow, a do tego
    zalacznik z plyta CD.
    Widac tak taniej :-)

    >Czym innym jest wyłączenie przycisku/formatki (co najwyżej
    >podejrzewam że zrobisz
    >zrobisz przelew i wróci z info że błędne konto bo Elixir odrzuci), a
    >czym innym
    >jednak integracja z zewnętrznym systemem zewnętrznym, państwowy,
    >który pewnie
    >powstał miesiąc temu.

    Czym innym, ale koszty jednak leca.
    Tyle, ze odpowiedzialnosc inna, bo klient mial sobie dobry numer
    podac.

    Tak czy inaczej - zus powinien o tej zmianie poinformowac "klienta".
    W koncu nie kazdy musi z banku przez internet korzystac.

    J.