eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowe numery rachunów ZUSRe: Nowe numery rachunów ZUS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Nowe numery rachunów ZUS
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <X...@1...0.0.1>
    <5a0e9303$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    <ouonji$b3h$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <ov56vf$nh2$2@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <5a16cb5b$0$15193$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <ova09n$9hh$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <ovbonr$5ib$2@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sun, 26 Nov 2017 10:09:03 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.4.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 35
    Message-ID: <5a1a84ae$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.43.254.155
    X-Trace: 1511687342 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 663 178.43.254.155:27410
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3541
    X-Received-Body-CRC: 3868884323
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:634219
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-11-26 o 09:01, Budzik pisze:
    > Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...
    >
    >>> Biznesmen nie potrafi zrozumieć zmiany nr rachunku bankowego?
    >>> Ja przeżyłem **kilka** zmian **formatu** a nrów w ogóle miałem
    >>> setki...
    >>
    >> Nie rozumiesz podstawowej rzeczy. Nie każdy siedzi codziennie z
    >> nosem w internecie i śledzi co się zmienia w systemach prawnych,
    >> żeby się zorientować, że coś się zmieniło w systemie, który od lat
    >> się nie zmieniał. A tu chodzi przede wszystkim o to by skutecznie
    >> dotrzeć do zainteresowanych a nie do pośredników.
    >
    > Wojtku, odpowiedz bardzo prosto, co by było nei tak, gdybysmy zapomnieli
    > o pobieranie nr rachunku ze strony eskładki, zapomnieli o jego
    > automatycznym podmienianiu i banki wprowadziły jedna prosta rzecz:
    > przy probie wysłania przelewu na stary numer rachunku pojawiłaby sie
    > informacja:
    > -nr rachunku nieaktualny, prosze pobrac aktualny nr ze strony eskładka.pl
    > lub skontaktowac sie z oddziałem ZUS.
    > To tez byłby kłopot i jakies skomplikowane wdrozenie za pareset tysiecy?

    Ja widzę jeden kłopot tylko.
    To jest wszystko ładnie opisane i działające,
    ale w momencie jak około 10 danego miesiąca
    a potem zaraz 15 tych wejść na stronę ZUS
    będą tysiące i nie będzie działać, to każdy sięgnie po telefon,
    i ta droga kontaktu też nie zadziała z tego samego powodu.
    Wiesz jak by ludzie się wk....?
    Może te listy łagodniej sprawę załatwią.
    Moim zdaniem już dawno powinna być uruchomion dla płatników
    obowiązkowa platforma kontaktu elektroniczna
    i każdy by był powiadomiony tamtędy.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1