    From: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowe praktyki PKO BP?
    Date: 24 Nov 2003 18:54:06 +0100
    Sender: marcink@cauchy

    > Nie chodzi o kasę ale o podejscie, które całkowicie przypomina mi
    > działania z ubiegłej epoki. Woleli wydac moja kase na list niż
    > poprostu zadzwonić byle bym to ja był petentem :((

    Widzisz, to niekoniecznie tak. Może np. próbowali się do Ciebie
    dodzwonić ale nie zdołali? Ponadto sytuacja gdy Ty dzwonisz do banku
    jest ciut bezpieczniejsza niż gdy bank dzwoni do Ciebie, zwłaszcza gdy
    padają jakieś poufne informacje. Podany numer możesz próbować
    sprawdzić, natomiast sprawdzenie czy odzywający się w słuchawce głos
    naprawdę należy do pracownika banku...