  • Data: 2011-09-08 06:48:31
    Temat: Re: Nowe w KK Citi
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Wrz, 06:42, Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>
    wrote:

    > Pytanie, czy masz swoja oferte do konca swiata czy na oznaczony czas -
    > mnie chyba dali na obroty 2 lata...

    Nie podawali mi terminu.
    Ot - ponegocjowalem na bazie rezygnowania z karty , poinformowamo, ze
    beda bezplatne przedluzenia przy okreslonych warunkach - i tyle.
    Informacja zaczela pojawiac sie na wyciagach - "jeszcze tyle brakuje,
    zeby karta miala bezplatne przedluzenie".
    Nie mam nic na pismie. Wg citiphone mialo byc bezterminowo (przy
    uzgadnianiu warunkow).