eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowosci w mBanku - konf. prasowaRe: Nowosci w mBanku - konf. prasowa
  • Data: 2002-11-27 18:10:01
    Temat: Re: Nowosci w mBanku - konf. prasowa
    Od: "Pedroz" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    A ja podam za internetstandard.pl:

    "Nowości w mBanku
    27 listopada 2002, 15:53:02

    W drugą rocznicę wejścia na rynek mBank podsumował swą dotychczasową
    działalność i prezentował nowe produkty, o które niebawem poszerzy swoją
    ofertę.

    Krzysztof Kozerski

    Do tej pory, przez okres dwóch lat działalności banku, który jest
    detalicznym ramieniem BRE Banku, 312 tys. klientów otworzyło w nim 381 tys.
    rachunków. Jak twierdzą szefowie internetowego banku, jeżeli zostanie
    zachowane dotychczasowe tempo pozyskiwania klientów, realne jest
    przekroczenie do końca br. liczby 400 tys. rachunków.
    Jak wynika z raportu opracowanego przez Radę Bankowości Elektronicznej przy
    Związku Banków Polskich, mBank dzierży palmę pierwszeństwa jeśli chodzi o
    udział w rynku (28,3%) rachunków bankowych z dostępem przez Internet. Jeżeli
    chodzi natomiast o liczbę klientów banków elektronicznych w Polsce, mBank
    skupia ich aż 25%.

    Najbardziej skutecznym kanałem pozyskiwania klientów przez mBank jest jego
    strona internetowa, poprzez którą rachunki otworzyło 52% klientów. Kolejne
    kanały to telefoniczne call center i poczta (łącznie 20%), inne portale
    internetowe (18%) oraz sieci zewnętrzne (10%). Strony WWW mBanku odwiedza
    codziennie ok. 30 tys. internautów, zaś miesięcznie liczba ta oscyluje wokół
    miliona użytkowników.

    W drugą rocznicę działalności mBank zaprezentował także nowe produkty. mPlan
    to wprowadzona wczoraj pożyczka z zabezpieczeniem hipotecznym. Dzięki
    mechanizmowi bilansowania odsetek na rachunku z odsetkami od kredytu możliwe
    jest zmniejszenie odsetek od pożyczki i skrócenie czasu spłaty kredytu.
    Jeszcze w tym roku mBank uruchomi pierwszy w Polsce supermarket z funduszami
    inwestycyjnymi, dostępny przez serwis WWW banku i telefoniczne call center.
    Usługa zostanie zintegrowana z systemem kont mBanku. W supermarkecie klienci
    banku będą mogli zapoznać się i porównać ofertę co najmniej ośmiu funduszy
    inwestycyjnych i bez prowizji nabyć i sprzedać udziały w tych funduszach.
    Na przełomie pierwszego i drugiego kwartału 2003 r. bank rozszerzy swoją
    ofertę także o karty kredytowe. "

    Pozdrawiam,
    Piotr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1