eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowosci w mBanku - konf. prasowaRe: Nowosci w mBanku - konf. prasowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Pedroz" <N...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowosci w mBanku - konf. prasowa
    Date: Wed, 27 Nov 2002 19:10:01 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 45
    Sender: s...@p...onet.pl@jowisz.dywizjon.net
    Message-ID: <as31um$r1v$1@news.onet.pl>
    References: <as2qc2$6cn$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: jowisz.dywizjon.net
    X-Trace: news.onet.pl 1038420758 27711 62.233.170.212 (27 Nov 2002 18:12:38 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 27 Nov 2002 18:12:38 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4920.2300
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4920.2300
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:214935
    [ ukryj nagłówki ]

    A ja podam za internetstandard.pl:

    "Nowości w mBanku
    27 listopada 2002, 15:53:02

    W drugą rocznicę wejścia na rynek mBank podsumował swą dotychczasową
    działalność i prezentował nowe produkty, o które niebawem poszerzy swoją
    ofertę.

    Krzysztof Kozerski

    Do tej pory, przez okres dwóch lat działalności banku, który jest
    detalicznym ramieniem BRE Banku, 312 tys. klientów otworzyło w nim 381 tys.
    rachunków. Jak twierdzą szefowie internetowego banku, jeżeli zostanie
    zachowane dotychczasowe tempo pozyskiwania klientów, realne jest
    przekroczenie do końca br. liczby 400 tys. rachunków.
    Jak wynika z raportu opracowanego przez Radę Bankowości Elektronicznej przy
    Związku Banków Polskich, mBank dzierży palmę pierwszeństwa jeśli chodzi o
    udział w rynku (28,3%) rachunków bankowych z dostępem przez Internet. Jeżeli
    chodzi natomiast o liczbę klientów banków elektronicznych w Polsce, mBank
    skupia ich aż 25%.

    Najbardziej skutecznym kanałem pozyskiwania klientów przez mBank jest jego
    strona internetowa, poprzez którą rachunki otworzyło 52% klientów. Kolejne
    kanały to telefoniczne call center i poczta (łącznie 20%), inne portale
    internetowe (18%) oraz sieci zewnętrzne (10%). Strony WWW mBanku odwiedza
    codziennie ok. 30 tys. internautów, zaś miesięcznie liczba ta oscyluje wokół
    miliona użytkowników.

    W drugą rocznicę działalności mBank zaprezentował także nowe produkty. mPlan
    to wprowadzona wczoraj pożyczka z zabezpieczeniem hipotecznym. Dzięki
    mechanizmowi bilansowania odsetek na rachunku z odsetkami od kredytu możliwe
    jest zmniejszenie odsetek od pożyczki i skrócenie czasu spłaty kredytu.
    Jeszcze w tym roku mBank uruchomi pierwszy w Polsce supermarket z funduszami
    inwestycyjnymi, dostępny przez serwis WWW banku i telefoniczne call center.
    Usługa zostanie zintegrowana z systemem kont mBanku. W supermarkecie klienci
    banku będą mogli zapoznać się i porównać ofertę co najmniej ośmiu funduszy
    inwestycyjnych i bez prowizji nabyć i sprzedać udziały w tych funduszach.
    Na przełomie pierwszego i drugiego kwartału 2003 r. bank rozszerzy swoją
    ofertę także o karty kredytowe. "

    Pozdrawiam,
    Piotr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1