eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowosci w mBanku - konf. prasowaRe: Nowosci w mBanku - konf. prasowa
  • Data: 2002-12-04 16:15:27
    Temat: Re: Nowosci w mBanku - konf. prasowa
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisał

    > > Oj chyba nie tylko, zauwaz ze PKOBP za Inteligo zaplacilo ok. 10 mln zl,
    a
    > > ta nowa kampania reklamowa -o ile dobrze pamietam- kosztuje 3,5 mln !!!

    > Co tylko potwierdza moja teze :-)

    Oczwiwiscie zakup inteligo z punktu widzenia ekonomicznego (i
    perspektywicznego) jest ze wszech miar korzystny dla PKOBP (pomimo, ze
    bedzie wymagal inwestycji), z tych powodow co napisales, ALE NIE TYLKO !!!

    > > Zatem IMO AMRA ma racje, zakup Inteligo jest bardziej przedsiewzieciem
    > > "reklamowym", bo depozytow (nadplynnosc) ani systemu Inteligo to oni nie
    > > potrzebuja, tak bardzo jak nowego wizerunku banku.

    > Mysle, ze bardziej potrzebuja dzialajacego systemu i przejecia klientow
    > niz samego wizerunku.

    PKOBP potrzebuje nowoczesnego oddzialu + _mlodych_ klientow, ZEBY zmienic
    wizerunek banku dla emerytow ;-) Jakos ePKO za bardzo w tym nie pomoglo,
    wiec kupili znana na rynku marke (i klientow -to fakt). Systemu nie
    potrzebuja tak bardzo, bo maja -ePKO ;-))
    Skoro nie potrzebuja poprawy wizerunku i _marki_ Inteligo, to _po_co_ od
    razu robia duuuuuuza i droga kampanie reklamowa jakie to PKOBP nowoczesne ?
    ;-))

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1