eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowosci w mBanku - konf. prasowaRe: Nowosci w mBanku - konf. prasowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Witek" <w...@p...onet.fi>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowosci w mBanku - konf. prasowa
    Date: Wed, 4 Dec 2002 17:15:27 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 27
    Sender: w...@p...onet.pl@217.153.49.154
    Message-ID: <asl9n7$mm5$1@news.onet.pl>
    References: <as2qc2$6cn$1@news.onet.pl> <6...@n...onet.pl>
    <m...@d...pm.waw.pl> <asctdi$2ui$1@news.onet.pl>
    <m...@d...pm.waw.pl> <asgkkk$rsn$1@news.onet.pl>
    <m...@d...pm.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.49.154
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1039018535 23237 217.153.49.154 (4 Dec 2002 16:15:35 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Dec 2002 16:15:35 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:216145
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisał

    > > Oj chyba nie tylko, zauwaz ze PKOBP za Inteligo zaplacilo ok. 10 mln zl,
    a
    > > ta nowa kampania reklamowa -o ile dobrze pamietam- kosztuje 3,5 mln !!!

    > Co tylko potwierdza moja teze :-)

    Oczwiwiscie zakup inteligo z punktu widzenia ekonomicznego (i
    perspektywicznego) jest ze wszech miar korzystny dla PKOBP (pomimo, ze
    bedzie wymagal inwestycji), z tych powodow co napisales, ALE NIE TYLKO !!!

    > > Zatem IMO AMRA ma racje, zakup Inteligo jest bardziej przedsiewzieciem
    > > "reklamowym", bo depozytow (nadplynnosc) ani systemu Inteligo to oni nie
    > > potrzebuja, tak bardzo jak nowego wizerunku banku.

    > Mysle, ze bardziej potrzebuja dzialajacego systemu i przejecia klientow
    > niz samego wizerunku.

    PKOBP potrzebuje nowoczesnego oddzialu + _mlodych_ klientow, ZEBY zmienic
    wizerunek banku dla emerytow ;-) Jakos ePKO za bardzo w tym nie pomoglo,
    wiec kupili znana na rynku marke (i klientow -to fakt). Systemu nie
    potrzebuja tak bardzo, bo maja -ePKO ;-))
    Skoro nie potrzebuja poprawy wizerunku i _marki_ Inteligo, to _po_co_ od
    razu robia duuuuuuza i droga kampanie reklamowa jakie to PKOBP nowoczesne ?
    ;-))

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1