  • Data: 2005-10-11 12:59:09
    Temat: Re: Nowy Lukas - loteria
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bez względu na dzień tam są zawsze kolejki. Niemal, jak w PKO kiedyś (a
    > moze nadal).
    > "Tak nie powinno być w każdym banku"

    kolejki jak kolejki.

    najbardziej irytują młodzi uczniowie/studenci/praktykanci (?).
    atakują w drzwiach niczym wykidajło/portier - zagradzając sobą drogę wgłąb
    sali.
    recytują swoje "czym mogę pomóc?", po czym i tak kierują do stanowiska, do
    którego sam klient by podszedł - bo nic nie wiedzą!
    każde moje wejście to atak młodego człwoieka z plakietką "młodszy
    doradca/uczę się" - "w czym mogę pomóc", po czym marszczy czoło, bo i tak
    nic nie wie.

    jeśli ktoś z lukasa to czyta: wycofajcie tych ludzi, zachowujących się jak
    knajpiany wykidajło!

    janke