eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowy PolbankRe: Nowy Polbank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    ws.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp
    .dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!q1g2000vbn.googlegroups
    .com!not-for-mail
    From: m...@i...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowy Polbank
    Date: Wed, 4 Mar 2009 09:11:53 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 28
    Message-ID: <9...@q...googlegroups.com>
    References: <17l66qo9ze7lf$.dlg@kojer.kojer>
    <0...@4...googlegroups.com>
    <gojvfn$866$1@news.wp.pl> <gok0v1$28ps$1@opal.icpnet.pl>
    <5...@4...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 80.238.102.250
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1236186713 29485 127.0.0.1 (4 Mar 2009 17:11:53 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Mar 2009 17:11:53 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: q1g2000vbn.googlegroups.com; posting-host=80.238.102.250;
    posting-account=RHa75wkAAAB3mRan7EYD7WVXu6-uXJ4r
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; SLCC1; .NET CLR
    2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506; .NET CLR 1.1.4322; InfoPath.2; .NET
    CLR 3.5.21022),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:477848
    [ ukryj nagłówki ]

    On 4 Mar, 10:15, b...@g...com wrote:
    > On 3 Mar, 20:37, RobertS <b...@x...pl> wrote:> > No do karty Era podobno sa
    powiadomienia SMSowe, ja dzis pierwszy dzien
    > > > korzystam z tej karty i dopiero 2 transakcje zrobilem, ale zadne
    > > > powiadomienie nie przyszlo :(.
    >
    > > > MK
    >
    > > wykonałem kilkadziesiąt transakcji ww. kartą i ani jednego powiadomienia
    > > nie dostałem, nawet nie chce mi się tego reklamować...
    >
    > > --
    > > pozdrawiam
    > > RobertS
    >
    > Powiadomienia dzialaja. Musisz zadzwonic albo sie przejsc do oddzialu
    > i zlozyc reklamacje. W moim przypadku bylo podobnie. Podobno ktos tam
    > zle wpisuje nr telefonu do systemu (wpisuje +48 a powinno byc bez czy
    > jakos tak).

    Potwierdzam. Wczoraj zostal w systemi poprawiony numer (usuniety '+')
    i dzis potwierdzenia smigaja :). SMS dochodzi jeszcze zanim zdarzy sie
    wydrukowac slip.
    Brakuje mi w smsie informacji o wykorzystanym limicie, no i przydaloby
    sie jeszcze miejsce transakcji (przynajmniej miasto).

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1