  • Data: 2008-09-09 17:45:46
    Temat: Re: Nowy Raiffeisen Online
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Szacho wrote:

    > "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message

    > http://kb.adobe.com/selfservice/viewContent.do?exter
    nalId=6b3af6c9

    No super, proponują mi żebym specjalnie dla flasha kombinował zabawę z
    chrootami, co jest jeszcze bardziej upierdliwe niż zdychający co jakiś czas
    flash pod nspluginwrapperem.

    > Pomijajac skrajnosci, osoba niedowidzaca nie ustawia rozdzielczosci
    > w ktorej literki sa dla niej niczym kropki. BTW dla niej ten problem
    > bedzie wystepował z wiekszoscią aplikacji, nie tylko internetowych,
    > zreszta ma kolo ratunkowe w postaci lupy windowsowkiej :P

    To ujmę problem bardziej generalnie - wielokrotnie zdarza się że tekst na
    stronie jest za duży lub za mały. Nie jestem osobą niedowidzącą, ani nie
    mam szalonych rozdzielczości, jednak wiele razy zdarza mi się że muszę
    sobie tekst powiększyć lub pomniejszyć.

    Strona we flashu to jest powrót do czasów kiedy strony były robione pod
    rozdzielczość tyle a tyle, a jak człowieku używasz innej - twój problem.

    > taka rozdzielczosc, powaznie - widzialem ostatni raz za czasow windows 95
    > i na pewno jej nie bede uzywal, watpie tez abys Ty jej uzywal, jak mi nie
    > wierzysz to popracuj na takiej pare godzin :)

    Czasami nie mam wyjścia i muszę w takiej popracować. Czysto interwencyjnie,
    ale jednak. Poza tym, jeżeli się nie mylę, to urządzenia typu EE PC mają
    taką właśnie rozdzielczość.

    p. m.