  • Data: 2008-09-09 17:48:22
    Temat: Re: Nowy Raiffeisen Online
    Od: "Szacho" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Mateusz Papiernik" <m...@m...net> wrote in message
    news:ga6av2$r89$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Tu nie ma zadnej absurdalnej sytuacji.

    Widze ze blednie, ale przyjalem iz osoba niewidoma jest kompletnie slepa
    Przykro mi rowniez iz mogles poczuc sie obrazony, mniemam ze stad
    taka ostra reprymenda.

    fakt nie znam tematu ale zeby od razu ignorancja

    > Kompletnie nie zdajesz sobie sprawy ile osob niewidomych i niedowidzacych
    > korzysta z internetu. Kompletnie sobie nie zdajesz sprawy ilu z nich korzysta
    > z bankowosci internetowej - chyba, ze ktos im to uniemozliwi.

    a skad to przekonanie iz serwis nie bedzie nadawal sie dla osob niedowidzacych,
    wyciagasz te wnioski po opiniach innych czy skalowanym screenie ?

    i mam jedno prywatne pytanie, czy wszystkie zrealizowane przez Ciebie
    projekty sa przystosowane dla osob niepelnosprawnych ??

    pzdr
    Szacho