  • Data: 2011-02-04 09:32:46
    Temat: Re: Nowy program gospodarczy PIS
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skippy wrote:

    > Użytkownik "totus"

    > http://www.emetro.pl/emetro/1,85651,9052345.html
    >
    > "...internauta, który zamieszcza link do tekstu na jakimś portalu, może
    > narażać na straty właściciela portalu, na którym tekst pierwotnie
    > umieszczono. Wchodząc tam przez link, który dostaliśmy w mailu, od razu
    > logujemy się na stronie z tekstem i pomijamy główną stronę portalu z
    > reklamami. A właściciel portalu żyje z reklam i ilości kliknięć..."
    >
    > Rząd się martwi, że podam link omijający reklamy na głównej stronie
    > prywatnego portalu.

> [...]

    Tak właśnie wygląda folwark zwierzęcy Orwell'a od środka, w rzeczywistości.
    Dobrym przykładem są rekomendacje dla banków komu udzielać kredytu, a komu
    nie. Wiem, że w przygotowaniu jest Rekomendacja SZ. Pan Kluza zaleci, w tej
    rekomendacji, kiedy wychodzić z domu bez szalika, a kiedy trzeba go mieć
    bezwzględnie na szyi. Będą też podane warunki kiedy szalik można mieć w
    kieszeni lub warunkowo w torbie. O owce trzeba dbać.