eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowy sposób logowania do bankówRe: Nowy sposób logowania do banków
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.213.192.88.68!
    not-for-mail
    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowy sposób logowania do banków
    Date: Wed, 2 Oct 2019 17:24:34 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <qn2ffd$q4f$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    References: <5d7c0abd$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <qmncj9$evm$1@news.icm.edu.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.191001.invalid>
    <qn1md4$ds7$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <5d947316$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.192.88.68
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 2 Oct 2019 15:24:29 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="PiotrGalka";
    posting-host="213.192.88.68"; logging-data="26767";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.0
    In-Reply-To: <5d947316$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:646137
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-10-02 o 11:48, J.F. pisze:

    > Mowisz, ze takie numery ?

    Nie mam dużego doświadczenia. Dwa razy kupowałem bilety i dwa razy nie
    zostały wykorzystane.

    > Warte sprawdzenia, ale w biletach:
    > -czasem czas do wylotu sie liczy - miescisz sie w znizkowym terminie, a
    > na drugi dzien/5 minut pozniej juz  nie ..
    > -bywaja pule znizkowych biletow, w miedzyczasie ktos wykupil,
    > -albo nawet system odnotowal, ze jestes zainteresowany, wiec wolne
    > miejsca sie koncza ... i podniosl cene dla kolejnych klientow ... w tym
    > i dla ciebie.

    Po tym zdarzeniu co opisałem przyjąłem, że miałem pecha i było coś z
    tych rzeczy.

    Ale ta znajoma co przyszła to mówiła, że wielokrotnie miała tak, że cena
    podskoczyła a po zalogowaniu z innego komputera była niższa.
    Tylko tym razem akurat żadnego dziecka z laptopem nie miała pod ręką.

    Z naszego komputera kupiła wtedy bilet taniej - co potwierdziło tę
    obserwację. A że to pewnie wystarczy skasować historię przeglądarki to
    już ja wymyśliłem, ale nigdy nie miałem okazji/potrzeby aby się upewnić.
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1