  • Data: 2009-06-15 20:53:29
    Temat: Re: Nowy system transakcyjny mBanku
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Jun 2009 22:30:55 +0200, Mithos napisał(a):
    > VISTA jest znacznie wygodniejsza.

    W czym niby wygodniejsza? Przy dowolnej akcji fefdziesiąt razy zadaje durne
    pytania, wszystkie normalne czynności są w niej pokręcone tylko i wyłącznie
    po to żeby można było przy okazji ich wykonywania pokazać jak najwięcej
    bezsensownych bajerków.

    > Szybkość działania taka sama jak XP.

    Jakoś wszędzie po zainstalowaniu XP szybkość działania zdecydowanie wzrasta :)

    > To co masz za dziwnego laptopa ?

    Normalnego - T...@...4GHz + 3GB ram. Na poprzednim z coreSolo i 2GB ram,
    który sobie doskonale radził z winXP, Vista by ledwo zipiała. Na obecnym
    sobie radziła, ale gorzej niż XP.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944