  • Data: 2009-06-15 20:57:28
    Temat: Re: Nowy system transakcyjny mBanku
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Jun 2009 22:30:17 +0200, Mithos napisał(a):
    > Co to znaczy wydajny notebook ? Na moim laptopie wszystko działa pięknie.

    Bo nie miałeś na nim XP. Zresztą skoro jesteś z tych których wystarczy
    przekupić przebajerowanym interfejsem to bez znaczenia.

    > Stabilność ? Szybsze uruchamianie ? Na Xp ? Jakieś bajki opowiadasz.

    Nie pisałbym, gdybym sam nie przeinstalował Visty na XP - musiałem to zrobić
    bo pod Vistą nie działały niektóre potrzebne programy, a bonusem było
    zwiększenie wydajności systemu.

    > Wszystko jest tam gdzie powinno, totalna intuicyjność. System idealny.

    Żaden system MS nie jest idealny :> Nawet Windows7, pod którym MS nadal nie
    potrafił zaimplementować czegoś tak banalnego jak wirtualne pulpity...

    > Mi osobiście znudził się szaro-bury XP. VISTA to jak dla mnie powiew
    > świeżości i lepszego systemu na PC jeszcze nigdy nie było.

    Ja potrzebuję systemu po to by pracować, a nie wzdychać patrząc na szklany
    interfejs.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944