eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNumer KK-pelny czy to jest normalne(bezpieczne?)Re: Numer KK-pelny czy to jest normalne(bezpieczne?)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Numer KK-pelny czy to jest normalne(bezpieczne?)
    Date: Fri, 14 Apr 2006 09:16:40 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 19
    Message-ID: <e1oas9$so0$1@inews.gazeta.pl>
    References: <e1nmp6$2pd$1@inews.gazeta.pl> <e1nnr2$7i5$1@inews.gazeta.pl>
    <e1np9j$nsi$1@news.dialog.net.pl> <e1nrn8$nvb$1@inews.gazeta.pl>
    <m...@d...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: 71-8-208-188.dhcp.stls.mo.charter.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1145024201 29440 71.8.208.188 (14 Apr 2006 14:16:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 14 Apr 2006 14:16:41 +0000 (UTC)
    X-User: witek7205
    In-Reply-To: <m...@d...localdomain>
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:383273
    [ ukryj nagłówki ]

    Krzysztof Halasa wrote:
    > "xviper" <v...@o...pl> writes:
    >
    >> najpierw to bank ma obowiazek zdjac reklamowana transakcje z mojego konta do
    >> czasu wyjasnienia. Prawo nie wymaga dowodzenia niewinnosci, bank tez sie tym
    >> nie przejmuje po prostu zwala wszystko na sprzedawce - to on przejmuje
    >> odpowidzialnosc i musi wykazac ze wlasciciel karty sie nia posluzyl a nie
    >> nikt inny, jesli tego nie wykaze transakcja obciaza sprzedawce. Klient nie
    >> musi udowadniac niewinnosci, zwlaszcza ze nie ma takiej mozliwosci to
    >> sprzedawca musi udowodnic prawidlowosc transakcji przedstawiajac dowody
    >> (podpisy, pin, etc)
    >
    > Aczkolwiek nalezy pamietac ze ostatnio byly opisywane przypadki
    > odrzucania takich reklamacji w kontekscie Inteligo i Raiffeisena.
    > Wiec trzeba uwazac, ew. zapytac pisemnie bank (jesli umowa itp. nie
    > precyzuje tego dokladnie).

    Bo się bankom nie chce. Poskarżenie się na banki trochę wyżej powinno
    skutecznie pomóc.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1