  • Data: 2006-04-15 08:38:07
    Temat: Re: Numer KK-pelny czy to jest normalne(bezpieczne?)
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tommeck" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:e6cbc$443ff749$540a9409$4606@news.chello.pl...

    > Jezeli obciazenie bardzo nie bedzie sie zgadzalo ze stanem faktycznym, to
    > i bez slipa zloze reklamacje. Jezeli tylko troche, to tego nie zauwaze i
    > nie bede sprawdzal slipow. A zatem slip nie bedzie mi do niczego
    > potrzebny. Co bylo do udowodnienia.

    ne wiem, czy widziale slipy z hoteli, restauracji itp - jest tam miejsce na
    napiwek, ktory mozna wypisac recznie - jesli podrzesz swoj slip a nieuczciwy
    uslugodawca dopisze sobie jakas kwote na podpisanym juz przez ciebie slipie,
    to mozesz sobie reklamowac gdzie i co chcesz. Ja, jak nie chce dac napiwku
    to przekreslam pole z napiwkiem, zeby takiego numeru mi nie zrobili