  • Data: 2015-10-07 14:24:07
    Temat: Re: O co chodzi w loterii paragonowej?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-07 o 14:09, WAM pisze:
    > A tak zupełnie serio to myślę że to wynika z szybszej odpowiedzi
    > telefonicznej niż mailowej. Nie każdy spędza cały dzień przy
    > komputerze, niektórzy odbierają pocztę raz na kilka tygodni jak się do
    > nich zadzwoni i powie że mają coś do odczytania.

    To po co podawać email jak jest numer tel.?

    Poza tym telefon "ma
    > każdy" a dostęp do maila już niekoniecznie. Taka procedura daje szansę
    > wzięcia udziału w zabawie osobom nie mającym maila ("zarejestruj mnie
    > na swój email i podaj mój telefon bo ja maila/komputera nie mam").

    Może jestem staromodny. Rejestracja paragonów jest przez www. Nie
    wyobrażam sobie posiadania dostępu do netu (warunek konieczny) bez
    posiadania e-maila i używania go.
    Co innego fejsbuki i inne zbuki :-)
    A poza tym podawanie w necie numeru telefonu jest niebezpieczne.