  • Data: 2009-11-24 15:11:09
    Temat: Re: O hodowcach długów w Pekao SA i bazie śmieci BIK
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z tego jak to opisałeś to wynika, że albo pominąłeś wybitnie istotne dla
    > sprawy kwestie, albo dokonywałeś na rzecz banku Pekao dobrowolnych darowizn

    1. Wpisał to w BIK, Dla pierwszej kwoty 200 nie opłacało mi się procesować w
    polskich sądach. Może bym wygrał w okolicach 2016 roku.
    2. Dla drugiej kwoty 500zł kontynuowałem z tego samego powodu.

    > i dziwisz się, że bankowi się to spodobało i chce jeszcze.

    Oczywiście, stąd ten post z ostrzeżeniem. Przecież od początku twierdzę, że
    pieniądze im się nie należą a są oni tylko hodowcami długów i wyłudzaczami.
    Tylko przez wpływy środowiska mają instrument szantażu jakim jest BIK, gdzie
    wpisanie nawet nieistniejącego długu stwarza ogromną dolegliwość praktycznie bez
    kosztów dla banku. Nie słyszałem jeszcze by jakikolwiek bank poniósł
    konsekwencje bezpodstawnego wpisu do BIK. Podasz jakiś przykład?

    mi