  • Data: 2009-11-24 20:56:59
    Temat: Re: O hodowcach długów w Pekao SA i bazie śmieci BIK
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chris pisze:

    > Pamiętam, jak Pekao wprowadził opłaty za prowadzenie rachunków.
    > W kolejce do zamknięcia rachunku, wychodzącej na zewnątrz budynku banku,
    > stałem chyba z 5 godzin.
    > Gdy poprosiłem o pisemne potwierdzenie zamknięcia rachunku, odmówiono mi
    > tego, twierdząc, że nie ma takiej możliwości!
    > Żeby mieć jakikolwiek dowód likwidacji rachunku, w tytule zlecenia
    > wypłaty środków z konta poleciłem napisać "Likwidacja rachunku" i ten
    > dowód wypłaty trzymam do dziś wraz z najważniejszymi swoimi dokumentami.

    Pamiętam to. Moja żona nie zamknęła rachunku w PEKAO mimo, że nie
    korzystała z niego latami. Zaległe opłaty sięgnęły prawie 200 PLN.
    Przyszło pismo wzywające do zapłaty straszące STRASZNYMI KONSEKWECJAMI(
    BIK, BIG, kościół). Na szczęście PEKAO to taki fajny bank, gdzie wciąż
    można się spotkać z dyrektorem oddziału (w małych miastach) i powiedzieć
    co się myśli o takich straszących pismach.