eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiO nas pisza ;)Re: O nas pisza ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.astercity.net!nnrpd
    From: R...@r...pl (Renata Gołębiowska)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: O nas pisza ;)
    Date: Thu, 21 Mar 2002 07:03:53 +0000 (UTC)
    Organization: Aster City Net
    Lines: 25
    Message-ID: <s...@2...acn.waw.pl>
    References: <a7a5jg$6hq$1@news.onet.pl> <a7aoot$6k8$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    <a7av8f$6lc$1@korweta.task.gda.pl> <a7b0vv$e67$1@news.tpi.pl>
    Reply-To: R...@r...pl
    NNTP-Posting-Host: 210-moo-4.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pingwin.acn.pl 1016694233 95248 62.121.79.210 (21 Mar 2002 07:03:53 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...net
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Mar 2002 07:03:53 +0000 (UTC)
    X-Orig-Path: Renata.Golebiowska
    X-Tech-Contact: u...@a...net
    X-Server-Info: http://www.astercity.net/news/
    X-Newsreader: slrn (0.9.5.2 UNIX)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:171444
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 20 Mar 2002 23:04:00 +0100, blad <b...@W...pl> wrote:
    >> Niestety autor tego artykulu nalezy do tych pierwszych. Nie dosc, ze w
    >ogole
    >> nie wie o czym pisze, to jeszcze zniecheca potencjalnych klientow do
    >> e-bankow (regulaminy, niezrozumialy jezyk, bledy w trakcie pracy, przewy
    >w
    >> pracy itd.).
    >
    >sam nie wiesz o czym piszesz - znam p. Kulisiewicza z konferencji i szkoleń
    >nt bankowości elektronicznej i bezpieczeństwa systemów informatycznych i to
    >nie jako uczestnika lecz moderatora lub prowadzącego sesję.
    >
    >Przeczytaj sobie artykuł jeszcze raz - ja w nim nie znalazłem nic o czym ty
    >piszesz

    A ja nie znam p. Kulisiewicza i zaliczam się raczej do tych
    pierwszych i również uważam, że p. K. zniechęca w swoim artkule
    potencjalych klientów. Bo ja (z grupy pierwszych) korzystam z mBanku i nie
    zauważyłam tych zawiłych regulaminów, niezrozumiałego języka, błędów i
    przerw. Nie przecze, że nie ma błędów i przerw, ale też moje życie nie
    upłuwa na ciągłym zaglądaniu do e-banku, więc widocznie miałam szczęście i
    żadna przerwa nigdy nie przeszkodziła mi w wykonaniu jakiejś pilnej
    operacji. Najprawdopodoniej smacznie przespałam wszystkie przerwy.

    Renata

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1