    From: "Sawinski Piotr" <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: O przyjmowaniu platnosci karta - przypadek wlasny
    Date: Fri, 27 Aug 2004 16:26:54 +0200

    Piotrek wrote:
    > Użytkownik "Sawinski Piotr" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    >(...) przy takich rozliczeniach
    > i oplaca sie im przyjmowac karte np od 7 pln.
    > Skad te wyliczenia - niewiem. Zadzwon do PolCARDa
    >
    > Salut
    > P!

    Hmm skoro sie decyduja na przyjmowanie platnosci karta, to moim zdaniem powinni
    to robic bez wzgledu na sume transakcji (oczywiscie oprocz najmniejszej jaka
    jest ustalona przez centrum autoryzacji). Mimo wszystko pare razy bylo juz na
    grupie, ze ktos mial problem z zaplaceniem za batonika karta, ale dzisiaj poszlo
    o 24 zl, co po raz pierwszy mi sie zdarza. A mowienie o minimalnej kwocie 50 zl
    jest absurdalne. Gdybym kupil zaprawy cemento za wej50 zl to bym mogl zrownac
    sobie podloge w polowie mieszkania a nie w lazience tylko. Wnioskuje z tego, ze
    ich wlasne, glupie zarzadzenie jest odbiegajadce od realiow. Mimo, ze sie robi
    jakis remont, ktory zawsze kosztuje wiecej niz 50 zl, to nie zawsze potrzeba
    wiecej materialow z danej firmy.

    --
    Sawinski Piotr