eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwO rynkowej wartości firm sondażowych i sondaży :-) › Re: O rynkowej wartości firm sondażowych i sondaży :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: O rynkowej wartości firm sondażowych i sondaży :-)
    Date: Sat, 12 Feb 2011 18:01:51 +0100
    Organization: It's for me to know and for you to find out
    Lines: 34
    Message-ID: <4...@j...huge.strangled.net>
    References: <g...@j...huge.strangled.net> <ij61l1$90s$1@inews.gazeta.pl>
    <d...@j...huge.strangled.net> <ij68h3$33t$1@inews.gazeta.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: anfi.eternal-september.org; posting-host="ChkmA0rCm8FoUlKhEEOoEQ";
    logging-data="13601";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19cHi0SQ+FNKZO3gRBGXRGW"
    User-Agent: Gnus/5.13 (Gnus v5.13) Emacs/23.2 (gnu/linux)
    X-Face: /2?Vbw-WK`]QpbC`fa.=3F?Kp%Ix@N7T'+86?U`CCyzw{#Y6?/&K/<]4lJ}oesuzSqTl9WN
    .CP^:*.D(7vQk2p:+#}3ow&kd!\d7jyu\)6kV[^%%5vrlgO+}[_+x$)(@s\NUz8/frMl(1D,iM.=/T
    AxC3l7&+*l_+,'b~>_]pI|1U3s#JI./rsF&p-xW}G?^s=c2t)P93wl^F7CONu^\<CiPi,TVzYa4{2}
    X(;X-};zj,a>UEAh\Dh@GZNEu]mh~0C2n\v5N;#WLm5njzQjr="P'Nz;&px%A
    Cancel-Lock: sha1:xMEbZenSDh/lufFP+s7fc0pQHhI= sha1:yRwnV+gt3EPT/2xtQUC1ROKc0x4=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.wgpw:502730
    [ ukryj nagłówki ]

    totus <t...@p...onet.pl> pisze:
    > A. Filip wrote:
    >
    >> Dlaczego "drążysz politycznie" na grupie biznesowej?
    >>
    >> Sondażownie sprzedają nie tylko sondaże polityczne, co większe firmy
    >> też korzystają z ich usług przy różnych okazjach. Warto wiedzieć ile
    >> jest warte to co kupują od "sektora"
    >>
    >> Tak naprawdę sondażownie sprzedają swoją *reputacje*. Sprzedają
    >> "wiarę" że wyniki które przekazują mają "ścisłe powiązanie z
    >> rzeczywistością". Przy takiej jak powyżej rozbieżności wyników
    >> założenie o "dużym powiązaniu z rzeczywistością" staje się gówno
    >> warte => wartość produktu sprzedawanego przez sondażownie powinna
    >> zlecieć na łeb na szyje => powinno drastycznie ulec zmianie
    >> oszacowanie wartości (rynkowej) samych firm robiących sondaże.
    >
    > Przytoczyłeś sondaże poparcia politycznego i dziwisz się, że odpowiadam.
    > Gdybyś głupot nie cytował to bym nie reagował. Sondaże są sprzedawane bo
    > ktoś je kupuje. Najpierw jest popyt potem jest podaż. Na moje pytanie nie
    > odpowiedziałeś. Pytanie było o tym czy takie sondaże maja wpływ na postawy
    > wyborców. Media sugerują, że mają ogromny i dlatego sondaże kupują i
    > publikują ale ja osobiście nie spotkałem nikogo, kto by przy urnie decydował
    > się na podstawie sondaży. Ty z fascynacją cytujesz jakieś sondaże to się
    > Ciebie pytam, czy może w Twoim otoczeniu takie teksty mają na kogoś wpływ.
    > Na koniec zapytam. Po co cytujesz sondaże polityczne na grupie biznesowej?

    Czy ty chcesz żeby "firmom od reklamy" płacić za to ile osób *mówi* że
    kupiło pod wpływem reklamy? :-)

    --
    A. Filip : Twoje pieniądze + Twoje ryzyko = Twój zysk *albo* strata
    Pożyczasz plony od bogacza, żyto musisz mu zwrócić.
    -- Przysłowie fińskie (pl.wikiquote.org)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1