eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiO tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł › Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
  • Data: 2011-01-09 09:58:32
    Temat: Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    news:igbs0m$emq$1@news.onet.pl...

    > Ty na prawdę dziwny jesteś Werbiński...
    > Nie mogę zrozumieć Ciebie i tych Twoich wystąpień.
    > Lepiej nie mieć kredytu niż go mieć, to oczywista oczywistość, ale w
    > sytuacji, kiedy nie masz wyjścia, wybierasz po prostu mniejsze zło - dla
    > mnie to jasne.

    Kredyt konsumpcyjny jest dobry, jeżeli jest krótki i tani, i jak się ma
    dobre dochody. Ja krytykuję branie kredytu na długi okres w celu kupienia
    nieruchomości na szczycie bańki spekulacyjnej, przez osoby które za mało
    zarabiają.

    > Z innych Twoich wypowiedzi wynika, że jednak kredyty bierzesz... i to
    > hipoteczne na 1 proc... to znaczy, że jakieś tam nieruchomości
    > zadłużasz... To o co Tobie chodzi...?

    Pomieszałeś cytaty. Sprawdź od nowa.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/