eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiO tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł › Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
  • Data: 2011-01-17 01:19:24
    Temat: Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    news:igmaqa$heb$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości
    >
    > A skąd Ty To wiesz? A może ja np zajmuje sie repasacją pończoch i tam w
    > moim zawodzie pracy nie znajdę.
    > No i rodzina, znajomi itp. Dla mnie to ma znaczenie- dla Ciebie może nie.
    > No i droga ta kamienica w porównaniu do tego co wybudowałem/moge wybudować
    > tu na miejscu.

    Amerykańska mentalność - nie ma roboty w tym mieście, to przeprowadzka do
    innego. Nie ma w danym fachu, to przekwalifikowanie.

    Polska mentalność - nie ma roboty w tym mieście, to siedzę na dupie i czekam
    aż będzie. Nie ma w danym fachu, to narzekać ale nie zdobywać nowych
    kwalifikacji.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/