  • Data: 2022-02-09 16:18:47
    Temat: Re: OC
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 8 lut 2022 o 17:49, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Chcę zacząć od prawej ośki i skończyć na
    > lewej ośce, ale na razie nie mam ochoty.
    > Przeskalowałem, lecz na razie bez skali;
    > skala jest w równoległej rzeczywistości,
    > którą dopiero zgniotę z tą -- potrzebuję
    > ogromnej siły do tego zgniotu; siły woli
    > rzecz jasna...

    Przeskalowałem.
    http://eneuel.w.duna.pl/bestia/okularydbs.svg
    http://eneuel.w.duna.pl/bestia/okularydbs.pdf

    > Przydaje się 'z'? -- niekoniecznie... ;)

    Dodałem 'z'.

    Łyka. Wykrył błąd w wielkości oranżowego
    podkładu -- więc skorygowałem.

    > Później zastanowię się nad tym (krawędziowym) dyle_matem.

    Zastanowiłem się, skorygowałem ośki i wg mnie jest OK.

    > Drut ma swoje wymiary -- szerokość 45 oznacza wg mnie ;)
    > tyle, że dziura ma 44; wysokości chyba też trzeba ująć 1;
    > gorzej z ośkami -- to trzeba sprawdzić... kropka osiowa
    > ma średnicę 1, więc sporo -- może ją zmniejszę do 0.1?

    Zmniejszyłem do elips -- vertykalnie 1 a horyzontalnie dwakroć mniej.

    > mostki są liczone od wnętrza do wnętrza -- w najwęższym
    > miejscu...

    Elipsy osiek chyba mają swe środki w poprawnej odległości.

    > Taką drucianką ;) też można...

    Nad drucianką łatwiej zapanować, bo ma zerową
    krawędź i szerokość/grubość zgodną z zamysłem.

    Oskalowałem -- http://eneuel.w.duna.pl/bestia/okularydbs.svg

    --