  • Data: 2009-11-24 20:59:45
    Temat: Re: OECD karci polskie władze za lenistwo
    Od: "Archangell" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Okradają mnie z pieniędzy. Skończyłem szkołę podstawową. W przedszkolu
    > nigdy
    > nie byłem. Płacę za to nauczycielom by uczyli licealistów, gimnazjalistów,
    > studentów i by opiekowali się przedszkolakami. Niech nauczyciele biorą za
    > swoją prace od tych, których uczą, a nie ode mnie. Jeszcze czegoś nie
    > rozumiesz?

    "Poza tym państwo jako takie mnie nie okrada tylko grupy społeczne lub
    zawodowe używają państwa i jego
    aparatu nacisku żeby mnie okradać. Np stoczniowcy czy górnicy lub
    nauczyciele czy rolnicy. "

    Masz wybitnie "logiczny" sposób myślenia. Rozumiem że nauczyciele zmusili
    Państwo żeby ich zatrudniło i dzieki temu
    pośrednio wyciągają od Ciebie pieniądze.

    Arch