  • Data: 2009-11-24 21:49:19
    Temat: Re: OECD karci polskie władze za lenistwo
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Archangell wrote:

    > "Poza tym państwo jako takie mnie nie okrada tylko grupy społeczne lub
    > zawodowe używają państwa i jego
    > aparatu nacisku żeby mnie okradać. Np stoczniowcy czy górnicy lub
    > nauczyciele czy rolnicy. "
    >
    > Masz wybitnie "logiczny" sposób myślenia. Rozumiem że nauczyciele zmusili
    > Państwo żeby ich zatrudniło i dzieki temu
    > pośrednio wyciągają od Ciebie pieniądze.

    Źle rozumiesz. Zmusili to nie znaczy wykorzystują. Znajdź mi gdzie
    napisałem,że nauczyciele zmusili państwo. Przekręciłeś moją wypowiedź i
    dlatego dalej cały Twój list to dyskusja z samym sobą. Sam stawiasz tezę i
    potem sam ją zwalczasz. Gadanie samemu ze sobą to chyba schizofrenia ale nie
    jestem pewien.