  • Data: 2009-11-24 21:17:05
    Temat: Re: OECD karci polskie władze za lenistwo
    Od: "skippy" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Archangell" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hehhg4$2ru$1@news.onet.pl...

    > "Poza tym państwo jako takie mnie nie okrada tylko grupy społeczne lub
    > zawodowe używają państwa i jego
    > aparatu nacisku żeby mnie okradać. Np stoczniowcy czy górnicy lub
    > nauczyciele czy rolnicy. "
    >
    > Masz wybitnie "logiczny" sposób myślenia. Rozumiem że nauczyciele zmusili
    > Państwo żeby ich zatrudniło i dzieki temu
    > pośrednio wyciągają od Ciebie pieniądze.

    nikt nie zmusił państwa, żeby go zatrudniło, oprócz prezesa
    a dobry nauczyciel bierze ładnie ponad 100zł za 1h30min korepetycji, bez
    kasy fiskalnej, i nawet to szkoda rozwijać
    spoko da sobie radę
    i bulimy ze swojej krwawicy na miernoty które ani nic nie nauczą dzieci, ani
    nie znajdą chętnych na korki