eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[OFE] Czy ZUS wyrównuje kase za poprzednie miesiace pracy z przed podpisania umowy?Re: [OFE] Czy ZUS wyrównuje kase za poprzednie miesiace pracy z przed podpisania umowy?
  • Data: 2007-06-26 13:14:32
    Temat: Re: [OFE] Czy ZUS wyrównuje kase za poprzednie miesiace pracy z przed podpisania umowy?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Strybyszewski"

    > Po co ?
    > Odsetki platne przez ZUS na konto OFE beda wieksze niz zyski w OFE

    jeszcze mi Nationale Nederlanden nigdy nie pokazało, że jakaś kwota
    wpływająca to są odsetki z ZUS - ta kolumna jest zawsze równa zero.

    Chyba będę musiał ZUS przycisnąć o jakieś odszkodowanie, bo opóźnienie
    o parę lat z wpływem kwoty wiąże się nie tylko z odsetkami -
    zauważyłem, że OFE za taką opóźnioną kwotę kupuje jednostki po kursie
    jaki akurat teraz jest

    Teraz jest to np kurs ok. 31,50 a dwa lata temu kurs był 22,50
    1000 zł wtedy, to byłby zakup 44,44 jednostek wartych obecnie 1400 zł
    Widać, że brak opóznienia dałby teraz kwotę o 40% większą - odsetki z
    pewnością tego nie zrekompensują
    *** blad ***