    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: OFE Pytania bez odpowiedzi
    Date: Sat, 19 Mar 2011 10:47:34 +0100

    Dnia Thu, 17 Feb 2011 19:13:35 +0100, skippy napisał(a):

    > Zresztą znowu wmawiasz mi coś, czego nie twierdzę.
    > Pisałem kilka razy - OFE to firmy, poruszające się w ramach prawa nie
    > ustanowionego przez siebie i maksymalizujące zyski.
    > Doskonale to rozumiem, nic do nich nie mam wręcz przeciwnie - z tego punktu
    > widzenia wszystko jest OK.
    > Nie oczekuję od nich działalności charytatywnej ani działania na szkodę
    > własnych udziałowców.
    > Z czego tak wnioskujesz?
    >
    > To że chciałbym żeby je zlikwidowano i żeby państwo przestało zezwalać
    > pobierać im tak drakońskie prowizje jest oczywiście pod adresem ustawodawcy
> [...]

    Pisząc "Nie rżenie Cię OFE..." w zasadzie pisałem do tego ktory czyta. Nie
    odbieraj tego zdania jako zarzutu. Chcę po prostu aby czytelnik zdał sobie
    wyraźnie sprawę z tego kto i czyje inetersy popiera a czyich - nie popiera.
    Wiem że Ty (skippy) pisałeś wielokrotnie o złym (wg Ciebie ) prawie, z
    którego PTE po prostu korzystają.