  • Data: 2014-04-14 00:27:26
    Temat: Re: OFE czy ZUS:P
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...com ...

    Koncze dyskusję, bo przeczytałem calego Twojego posta i poza kolejnymi
    próbami obrażania, nie znalazłem w Twoich wypowiedziach prawie nic
    merytorycznego.
    Odniosę się tylko do poniższego, bo zaskakujące jest jak ładnie można z
    jednej strony oskarzac, z drugiej jednoczesnie wykazywac się tego rodzaju
    specyficzna "znajomościa tematu"...
    Jeżeli tak wiesz o czym mówisz jak o poniższym to wiele tłumaczy...

    > A co można zrobić gorszego niż zwolnienie, hmm?

    > Bo nie było to twoje ostateczne rozwiązanie tylko pierwsze z brzegu
    > "bo nie dawali rady". Zamiast pomóc, szkolić - paszoł won.

    Nie znasz mnie, nie masz pojęcia czym się zajmował i nie wiesz czy było to
    pierwsze z brzegu czy jedyne mozliwe rozwiazanie.
    Założyłes sobie, bo wydawało ci się, ze tak mnie obrazisz?
    Po razk olejny powtórze - smieszne jest to, ze mnie nazywasz
    manipulatorem...

    > Mhm. Znaczy się jak ktoś jest honorowym dawca krwi i korzysta z
    > przywilejów (odpis podatkowy, uprzywilejowana kolejka w NFZ) to też
    > będziesz na niego bluzgał, że kombinator?

    A cóż dziwnego w tym, ze ktos korzysta z normalnych przywilejów?
    Co innego gdyby ktoś oddał krew w roku gdzie nie było jeszcze odpisów a
    wpisał do zeznania w roku gdzie te odpisy były - to byłoby oszustwo podobne
    do tego rentowo-policyjnego.

    Ale to jest ta jedna merytoryczna rzecz - przywileje kolejkowe dla dawców?
    Nie wiedziałem a jako dawca chetnie się dowiem.

    > Ciekawe... A ty, cwaniaczku, jak masz niezbyt wydajnego pracownika to
    > zamiast spróbować mu pomóc - po prostu zwalniasz "bo sobie nie radzi".

    I znów powtarzasz jak ty to mówisz "swoje rojenia"?
    Powdzenia!
    EOD