  • Data: 2014-04-14 00:39:01
    Temat: Re: OFE czy ZUS:P
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.04.2014 00:27, Budzik pisze:

    > Nie znasz mnie, nie masz pojęcia czym się zajmował i nie wiesz czy było to
    > pierwsze z brzegu czy jedyne mozliwe rozwiazanie.
    > Założyłes sobie, bo wydawało ci się, ze tak mnie obrazisz?

    Ale to ty sam napisałeś, że "nie był to skrajny przypadek" złej pracy,
    ale i tak po prostu ich wywaliłeś.

    Twoje własne słowa.

    Czyżbyś się.... hmm... przejęzyczył?

    [ciach]

    > A cóż dziwnego w tym, ze ktos korzysta z normalnych przywilejów?

    No nic, zatem dlaczego masz o to pretensje do np. policjantów?

    > Co innego gdyby ktoś oddał krew w roku gdzie nie było jeszcze odpisów a
    > wpisał do zeznania w roku gdzie te odpisy były - to byłoby oszustwo podobne
    > do tego rentowo-policyjnego.

    Hej, hej, hej! Jakie oszustwo? Pomawiasz funkcjonariuszy o przestępstwo!
    Zechcesz się pod tym podpisać imieniem i nazwiskiem, cwaniaczku? Łatwo
    szczekać anonimowo...

    Wykorzystanie legalnego mechanizmu to nie oszustwo! Nie było to
    wprowadzenie w błąd, nie było to fałszerstwo, nie było to wykorzystanie
    nieświadomości decydującego o dodatku pieniężnym!

    > Ale to jest ta jedna merytoryczna rzecz - przywileje kolejkowe dla dawców?
    > Nie wiedziałem a jako dawca chetnie się dowiem.

    ROTFL^2

    To jest tak podstawowa informacja, że aż nie chce mi się wierzyć że
    naprawdę o tym nie wiesz.

    > I znów powtarzasz jak ty to mówisz "swoje rojenia"?

    Sam napisałeś, że nie był to skrajny przypadek i tylko sobie nie radził.
    Schiza?

    PS: ładnie że znowu dajesz dyla za zasłonę dymną... To twój znak firmowy
    (poza brakiem dość podstawowej wiedzy o rzeczywistości).