    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OFE czy ZUS:P
    Date: Mon, 14 Apr 2014 19:00:48 +0000 (UTC)
    <27obvxvjkbf2$.hbd46snbfqbi.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>

    Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

    > Tak. Zwłaszcza, że przykładów że mniej = w konsekwencji więcej
    > mieliśmy aż nadto, przy różnych okazjach.

    Czyli trzeba wydawać jak najwiecej zeby przypadkim nie wydawać wiecej?
    Hmm...

    > "Słyszeliśmy" to bardzo górnolotne.

    Ale ze co? Przykłady potrzebujesz?

    > Przesyła przekaz z PLNami.

    O naiwności...

    > A co na to mówi ustawa?

    Nie wiem.

    > Nie znam konkretnej sytuacji. Mnie na n-razy jak byłem chory i miałem
    > ZLA, ZUS nie wzywał do niczego, tylko dostawałem przekaz z kwotą
    > wynikającą z ubezpieczenia.

    Widocznie masz jakiśrozsadniejszy ZUS.
    W moim nawet specjalny druk do tego mają.

    > Nie mam kompetencji by to ocenić. Ty też IMHO nie.

    Jeżeli przykład marnotrawienia pieniedzy nie jest odowodem ze mozna
    oszczedzisz to ja sie poddaje.

    > Pomimo. Nadal nie jestem przekonany, że instytucja prywatna która
    > dostałaby podobny "zestaw" zadań poradziłaby sobie lepiej.

    Miałes kiedys okazję obserwowac pracę urzednika? Sprawdzić, na co pożytkują
    czas w pracy?
    Ale przyznaje, ze o ZUS słyszałem, ze tam się pracuje sporo, natomiast
    jednoczesnie wielu pracowników twierdzi, ze wiele rzeczy jest
    bezsensownych, niepotrzebnie zbiurokratyzowanych i niepotrzebnie
    pracochłonnych.