  • Data: 2010-11-14 17:54:05
    Temat: Re: OFE part x
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skippy wrote:

    > jak na razie zawłaszczają moją kasę, ich kasa mnie nie obchodzi

    Oni nie zawłaszczają twojej kasy. Zawłaszczają ją wyborcy rękoma swoich
    przedstawicieli w sejmie. Zawłaszczają ją używając państwowego aparatu
    przymusu. Używając do tego poborców podatkowych. Pieniądze trafiają do ZUS
    itd. ... Precyzja pomaga zidentyfikowawszy źródła kradzieży. Firmy
    zarządzające OFE zarabiają i żerują na głupocie większości wyborców
    wyrażonej przez podniesienie ręki ich przedstawicieli w sejmie. Innymi słowy
    zacznij od sąsiadów. Gdybym był właścicielem takiej firmy dopuszczonej do
    obsługi OFE okazji bym nie przepuścił i robił bym wszystko by raj trwał
    wiecznie. Ty nie?