  • Data: 2010-11-14 18:19:11
    Temat: Re: OFE part x
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skippy wrote:

    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie zacząłem pisząc tego posta.
    > Może dotrzeć do głów większej ilości ludzi (sąsiadów internetowych), niż
    > gdybym stanął z psem pod Tesci i rozdawał ulotki.

    > Wiadomo, ze tak.
    > Ale stoję po innej stronie barykady i dlatego to piszę:)

    Chodzi mi o to by nie upowszechniać błędnego przekonania, że sytuacji winne
    są firmy zarządzające OFE. Prawda jest taka, że to jest głupota większości
    aktywnych wyborców. Nas. To Twoja wina i moja. Zakładam że chodzisz do
    wyborów parlamentarnych. Ci, którzy nie chodzą godzą się na to milcząco.
    Tyle. Myśmy, głowami swoich najlepszych przedstawicieli, wymyślili tego
    potwora. Przedstawienie jakie urządził Tusk na zebraniu z przedstawicielami
    firm zarządzających OFE było śmieszne. Zakładało kompletna głupotę
    większości wyborców, to jak prosić lisa, ze srogą miną, by przestał jeść
    kury gdy jest z nimi zamknięty w kurniku. Takie rzeczy to tylko w polskim
    elektoracie przechodzą. W narodzie wybranym. Wybranym do strzyżenia.