    From: "root" <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: OFE part x
    Date: Sun, 14 Nov 2010 19:48:28 +0100

    >Użytkownik "skippy" napisał w wiadomości grup

    >jak na razie zawłaszczają moją kasę, ich kasa mnie nie obchodzi

    To nie jest tak i sam o tym wiesz. To nie jest ich kasa tylko TWoja i moja.
    Nawet jesli uzbieram tam tylko 20k to to jest moja kasa i mam zamiar dozyć
    emerytury żeby ją zabrać. Jak wiesz nasi władcy już próbowali obniżyć
    procent który szedł do OFE i skierować go do ZUS. Gdyby tak bardzo
    zależałoby im na mojej emeryturze oddaliby ten procent w moje ręce. Na razie
    się nie udało, ale pomysł powraca. Stąd nagonka na OFE.
    OFE inwestują tak jak im na to ustawa pozwala. Bawią się w portfele bo
    niczego innego nie mogą wdrożyć. A zresztą ten sposób jest najwygodniejszy i
    najbezpieczniejszy. Nikt nie może ich oskarżyć o "nienaukowe" i zbyt
    ryzykanckie podejście. Płacę na OFE bo muszę, ale to nie oznacza, że te
    pieniądze ma zabierać rząd po to by ratować swoje dupsko.