    From: "skippy" <m...@t...moon>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: OFE part x
    Date: Sun, 14 Nov 2010 23:19:29 +0100

    news:0ef8.000005ce.4ce053c8@newsgate.onet.pl...

    > OFE inwestuj&plusmn; tak jak im na to ustawa pozwala. Bawi&plusmn;
    > si&ecirc; w portfele bo
    > niczego innego nie mogą....
    >
    > Tak juz jest w zyciu, ze gdy OFE czy inne fundusze nie wiedza w co i jak i
    > kiedy zainwestowac to stosuja sie do ustawy (a kto ja pisal???) i stosuja
    > modele i niby licza dokladnie jakies ryzyko i szanse sukcesu, chocby
    > zachowania kapitalu.

    Nie muszą zachować naszego kapitału.
    Gdzie tak napisano?
    Po odcieciu kuponu co się nie stanie z resztą, to mały ból.

    Ciekawe, jak inwestują swój czysty zysk, ale tego się nie dowiemy.
    Mam obawy, że nie tak samo jak naszą kasę.
    No ciekawe swoją drogą.

    Ale na pewno niemozliwe, ze za kase od nas biorą na kasowym, a swój zysk
    wala w szorty (ogólnie ujmując).
    To chyba niemozliwe.

    > Slyszalem ostatnio wywiad przy okazji "debiutu masła na maśle" i były
    > główny
    > maslarz powiedzial ze nie zna nikogo kto moglby przewidziec jakie maslo
    > bedzie
    > najlepiej notowane i ktore moze przyniesc zysk a ktore strate...ot nasza
    > klasa
    > i elita maślarzy...

    hehehe dobreeee

    maslarz tez płakał, ze nikt ciemnoty nie edukuje
    no więc dlaczego on tez nie edukuje???