  • Data: 2009-09-25 22:22:49
    Temat: Re: OK Anuluj -- Mille by night ;) Znowu przepraszam za mnogość liter...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    Na początku miało być inaczej -- świetliste kręgi chóry i stopnie abstrakcji ale nie
    udało się...
    To z Herberta... Zbigniew Herbert, Sprawozdanie z raju

    Na początku miało być inaczej, to znaczy tak, jak
    w tym poście, ale napisałem tylko slowo dziekuję. :)

    " jk" h9cggp$q6n$...@i...gazeta.pl

    >W obu przypadkach przelew wyjdzie w środę przed 12.

    No i wyszedł -- spłaciłem złoto dla zuchwałych.

    Akurat w trakcie ,,inicjacji'' dodatkowej kobiety palił
    się duży dom w Białymstoku -- TV i dziesiątki widzów! :)
    (sama rozkosz dla Dziecka śmierci, :) którym jestem ja,
    co pokazało właścicielce tej dodatkowej moc Bożą -- karcie
    brak prezerwatyw, :) a limity są spore jak na mój budżet.
    No... i sama właścicielka może mi zabrać kasę, jak to
    uczyniła **kilkakrotnie** w swym życiu...

    Tylko żeby się Samul nie dowiedział, bo będzie się
    modlił o to, aby właścicielka kasę ukradła. :)

    -=-

    Samul żąda od Boga, abym stracił wszystko, co mam i znalazł się na slamsach. :)
    Ma swój plan zbawienia mojej duszy. :) Limit karty to moje oszczędności. :)
    Właścicielką karty jest moja matka, która mi zarekwirowała oszczędności
    nieraz. :) (dlaczego rekwirowała -- bo ja miałem, ona nie miała, gdyż
    mnie pieniądze lubią, a jej nie) Z rodzicami mam kolejną wojnę. :)

    O co? O to, że żyjąc ze mną w pokoju nie zainteresowali się moim dwudniowym
    milczeniem.
    Od paru miesięcy choruję na coś, a od początku września na zapalenie oskrzeli.
    Najpierw
    spędziłem jeden dzień w nieświadomości, później dwa pod rząd...

    Człowiek nie może na dwa dni wypaść z obiegu? Za przeproszeniem z.s.a się lub z.e.e?
    Ja lunatykuję od niepamiętnych lat -- nie muszę się budzić, aby iść do ubikacji. :)
    I piszę to poważnie. :) Przyzwyczajony do jakiegoś miejsca, potrafię iść do ubikacji
    bez budzenia się i wrócić w to miejsce, do którego jestem przyzwyczajony. Jeśli
    jednak
    z jakiegoś powodu wstanę nie z tego miejsca, do którego jestem przyzwyczajony, wrócę
    nie tam, skąd wystartowałem i na przykład położę się w miejscu, w którym nie ma
    łóżka. :)
    (tak raz się ,,położyłem'' po przestawieniu łóżka w nietypowe miejsce; innym razem
    położyłem się wprawdzie na łóżko, ale nie było tam pościeli i zbudziłem się
    zziębnięty)

    Ponieważ miałem zapalenie oskrzeli, miałem spore trudności z oddychaniem.
    Mogłem ostatnich dni nie przeżyć. :) Gdy dziś chodziłem po cmentarzu,
    rozmyślałem o tym, że mógłbym już być trupem. :)

    -=-

    Samulu -- ukradnie mi matka szmal z karty czy nie? :) Jak myślisz? :)
    Nie mogę ustawić limitów -- taka to karta. :) Zdechnę z głodu czy nie?
    Wygrasz ze mną za swego życia czy przegrasz? :) Uduszę się czy będę
    oddychał swobodnie? :) Antybiotyk (w pewnym sensie penicylina znana
    od lat) działa, leki przeciwgrzybicze chyba też... I chyba wiadomo,
    co powoduje te zapalenia oskrzeli... Ale miejmy ;) nadzieję. :)

    -=-

    Trzeba zuchwałości, aby postawić wszystko na jedną, złotą kartę -- nieprawdaż? :)

    I farta, aby pożarem dachu dużego budynku przestrzec przed zabraniem...

    -=-

    Mogliby księża pozwolić mi na pracę i na ożenienie się?
    Pewnie tak, gdyby potrafili przyznać się do swoich błędów,
    uznać ewidentne prawdy i przeprosić mnie. :)

    Oczekuję jednak wojowania. :) To znaczy księża będą wojowali (rękami
    swoich Rycerzy), a ja będę przyglądał się. Jeśli zwyciężę -- zapalę
    znicze na nowych (i na starych też) grobach młodych Rycerzy Korterii
    poległych (jak ci spod Jeżewa, z bodajże 30 września 2005 roku) na
    polach niechawły...

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'