eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOSTRZEGAM bank ING albo OKRADA klientów albo POZWALA ich okradać albo conajmniej MA ICH W DUPIE › Re: OSTRZEGAM bank ING albo OKRADA klientów albo POZWALA ich okradaćalbo conajmniej MA ICH W DUPIE
  • Data: 2009-11-10 10:09:18
    Temat: Re: OSTRZEGAM bank ING albo OKRADA klientów albo POZWALA ich okradaćalbo conajmniej MA ICH W DUPIE
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    <z...@o...pl> wrote in message
    news:424e.0000034e.4af89fe3@newsgate.onet.pl...

    > zdenerwowałem się! czy _płacąc_ za konto,
    > mogę oczekiwać, że ktoś sie sprawą zajmie?

    Jak juz napisano: NIE!
    Co wiecej, kasa ktora deponujesz w banku wcale nie jest juz twoja -
    wiedziales o tym?
    Bank jedynie obiecuje ci ja oddac. Jesli by byla twoja, to musiala by
    nastapic rewolta zwiazana z zanikim pieniadza fraktalnego.
    Oddajac kase do banku nz\rzekasz sie jej na korzysc banku, bank dokonuje
    twoja (w tym momencie juz nie twoja) kasa co chce. Oczywiscie pewne sprawy
    uproscilem ale generalnie tak to dziala.