eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDarmowe kontoRe: [OT] Darmowe konto
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <58a17f57$0$5143$65785112@news.neostrada.pl>
    <1ezngg1bx8kzx$.vxxvc6lprk5l.dlg@40tude.net>
    <58a1b1ae$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    <o7t0lo$lr4$1@node2.news.atman.pl>
    <58a20aff$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
    <o7t3ge$jru$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <o7va3k$rtm$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <o7vq4g$ehc$1@node2.news.atman.pl>
    <58a43cd0$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>
    <o81jc7$1i7l$1@gioia.aioe.org>
    In-Reply-To: <o81jc7$1i7l$1@gioia.aioe.org>
    Subject: Re: [OT] Darmowe konto
    Date: Wed, 15 Feb 2017 14:42:01 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 47
    Message-ID: <58a45aaf$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.37.136
    X-Trace: 1487166128 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5154 83.26.37.136:60529
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:629720
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "janek z pola" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:o81jc7$1i7l$...@g...aioe.org...
    >Mi przeszkadza to silenie się na bycie młodzieżowym. Komunikacja w
    >mailach:
    >zamiast paczka jest słowo paczucha, jak się dzwoni złożyć reklamację
    >telefoniczną to jest nagranie "dla naszego zespołu reklamacje to nie
    >problem": ch** mnie obchodzi czym są dla inpostu reklamacje,
    >podsumowanie
    >odbioru przesyłki ma komunikat typu: "może wysłać potierdzenie na
    >maila?".

    >Może to jest k**** zabawne jak ktoś korzysta z tej firmy pierwszy
    >raz, ale
    >k**** każdorazowo przy składaniu reklamacji słuchać tych żenujących
    >tekstów?

    Moze wkurzac ... ale jakie reklamacje ?
    Ja tylko odbieram, ale na razie zadnej nie mialem :)

    >Każdorazowo przy odbieraniu paczki czytać i wysłuchiwać te denne
    >komunikaty?

    Wysluchiwac ? Ja tylko sms czytam ... a tam akurat calkiem oficjalnie
    :-)

    >A dodam tylko, że nie bybyło dla nich k**** żadnym problemem
    >wprowadzenie
    >panelu klienta WWW tak, żebym mógł dla mojego numeru telefonu
    >zażyczyć sobie
    >neutralnego interfejsu użytkownika np. w urządzeniach - przecież i
    >tak się
    >tam trzeba numerem telefonu identyfikować.

    Nie bardzo rozumiem - jaki panel, jaki neutralny ?

    >Ogólnie w dużym mieście jeden paczkomat się uszkodził w sobotę o
    >20:00 - nie
    >było prądu bo była burza w wakacje - inpost uporał się z problemem
    >tak, że w
    >środę o 14:00 można było dopiero coś wyjąć.

    No coz, jak mi sie internet zepsuje w piatek po poludniu, to
    zgloszenie przyjma dopiero w poniedzialek rano.
    Takie czasy :-(

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1